آرا آبی طلایی یک طوطی بسیار زیبا و هم چنین سخنگو می باشد که از خانواده ی ماکائوها می باشد و دارای جثه ای نسبتا بزرگ است که بومی جنگل های گرمسیری آمریکا می باشد و طول بدنش بین ۷۶-۸۶ سانتی متر می باشد و  دارای دم و بال ها به رنگ آبی و سایر نقاط بدن طلایی می باشد ، در توصیف آرا آبی طلایی باید گفت که این طوطی یکی از مواردی است که ویژگی زیبایی و سخن گویی را در کنار یکدیگر دارد و  از این نظر یک طوطی محبوب معرفی می گردد. هم چنین آرا آبی طلایی یک طوطی کاملا اجتماعی می باشد و رفتاری مناسب نیز در اسارت از خود نشان می دهد.

فروش آرا آبی طلایی سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش آرا آبی طلایی سخنگو می باشد که یک طوطی آرا بسیار زیبا کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید . این طوطی آرا آبی طلایی یک طوطی باهوش می باشد و در حال حاضر که ۲٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۱۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و در شرایط مساعد آموزشی تعداد بیشتری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید آرا آبی طلایی سخنگو  و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>