فروش آرا آبی طلایی

فروش آرا آبی طلایی

آرا آبی طلایی که اغلب به عنوان آرا آبی و زرد نیز مشهور می باشد یک نوع ماکائو بومی جنگل های گرمسیری می باشد که به دلیل شکارهای بی رویه در لیست گونه های در معرض خطر انقراض قرار گرفته است و به طور تجاری از جمعیت بسیار پائینی برخوردار است به همین دلیل محبوبیت ویژه ای در میان طرفداران ماکائو و آرا دارد. طول بدن آرا آب طلایی بین ۷۶-۸۶ سانتی متر است و از جثه ی نسبتا بزرگی نیز برخوردار می باشد . قابل ذکر است که آرا آبی طلایی یک طوطی بسیار اجتماعی می باشد و از قدرت تعامل بالایی نیز برخوردار است . از سایر ویژگی های آرا آبی طلایی هوش بالا و قدرت سخن گویی می باشد که به محبوبیت آن افزوده است.

فروش آرا آبی طلایی

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش آرا آبی طلایی می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و یک آرا کاملا مهربان و دوست داشتنی است که دارای پرهایی کاملا مرتب و منظم می باشد و از زیبایی خاصی برخوردار است و یک آرا کاملا مهربان ، بازیگوش و مستعد یادگیری می باشد که در حال حاضر ۴ ساله است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید آرا آبی طلایی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>