فروش جوجه شاه طوطی سرلاکی

فروش جوجه شاه طوطی سرلاکی

شاه طوطی یا همان طوطی بزرگ اسکندر یک نوع پاراکیت می باشد که پراکنش وسیع ئر سطح دنیا دارد و بسیاری از کشورهای دنیا در محدوده ی زیستگاه آن قرار دارند. شاه طوطی یک نوع طوطی سبز رنگ با شباهت های ظاهری فراوان به طوطی ملنگو می باشد . با توجه به اینکه شاه طوطی نیز همانند اکثر طوطی قابلیت یادگیری کلمات و سخن گویی را دارد اغلب به طرفداران این نوع طوطی توصیه به خرید جوجه شاه طوطی می گردد که این امکان را به آنها می دهد که جوجه شاه طوطی خود را مطابق میلشان تربیت کرده و آموزش دهند.

فروش جوجه شاه طوطی سرلاکی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه شاه طوطی سرلاکی می باشد که جوجه ای بسیار زیبا و شاداب است که کاملا سالم است و در حال حاضر یک شاه طوطی سرلاکی می باشد که یک جوجه بسیار مناسب برای تمام افرادی است که تمایل به آموزش و تربیت شاه طوطی خود دارند و می توانند این جوجه شاه طوطی را کاملا مطابق میل خود تربیت نموده . هم چنین این جوجه مناسب افرادی است که در زمینه نگهداری طوطی و تربیت آن تجربه داشته اند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه شاه طوطی سرلاکی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>