کاسکو با داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فرد به عنوان یکی از ۱۰ طوطی برتر جهان معرفی گردیده است و این محبوبیت جهانی کاسکو به دلیل داشتن درجه هوش و استعداد بالا ، قدرت سخن گویی مناسب ، توانایی درک و فهم مفاهیم و رفتارها و … می باشد که باعث شده تا افراد بسیاری این طوطی خاص را به عنوان حیوان خانگی محبوب خود انتخاب نموده و از آن نگهداری نمایند. البته باید ذکر کرد که اگرچه کاسکو دارای شهرت و محبویت جهانی می باشد اما برای جذاب شدن کاسکو باید ابتدا به خوبی تربیت شود و به شکل مناسبی آموزش ببیند تا در جایگاه یک طوطیمحبوب قرار گیرد.

فروش جوجه طوطی کاسکو اهلی شده 1 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه طوطی کاسکو اهلی شده ۱ اله می باشد که یک طوطی بسیار زیبا ، شاداب و دوست داشتنی می باشد که دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده و زیبا می باشد و از سلامتی کامل نیز برخوردار است . هم چنین این کاسکو جوان ۱ ساله یک طوطی کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد . هم چنین درحال حاضر نیز توانایی بیان ۴ کلمه را به صورت کاملا واضح کسب کرده است و کاملا مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه طوطی کاسکو اهلی شده ۱ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>