فروش جوجه طوطی کاسکو باهوش ۱ ساله

اگرچه کاسکو پرنده ای جذاب و دوست داشتنی می باشد و دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشد و از هوش و استعداد بالایی برخوردار است اما باید در نظر گرفت که این هوش و استعداد نیاز به شکوفایی و تمرین و آموزش بسیار دارد تا به بهترین شکل خود بروز کند وکاسکو شما را به یک کاسکو بالغ جذاب و باهوش تبدیل کند و اغلب به افرادی که تمایل به خرید جوجه کاسکو و تربیت و آموزش آن دارند توصیه می گردد که ابتدا در مورد روش های آموزشی و تربیتی کاسکو به خوبی مطالعه و سپس اقدام به تربیت کاسکو با روش هایی آگاهانه نمایند .

فروش جوجه طوطی کاسکو باهوش 1 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه طوطی کاسکو باهوش ۱ ساله می باشد که یک جوجه کاسکو کاملا شاداب و با نشاط می باشد که دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده و صاف می باشد و چشمانی کاملا براق دارد که نشان از سلامتی این جوجه کاسکو می باش . هم چنین جوجه کاسکو دنیای پرندگان به خوبی رام و دستی شده است و یک جوجه کاملا اهلی محسوب می گردد . هم چنین این جوجه کاسکو یک جوجه باهوش است و در حال حاضر که فقط ۱ ساله می باشد توانایی بیان ۵ کلمه را با تن صدایی واضح دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه طوطی کاسکو باهوش ۱ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>