فروش جوجه طوطی کاسکو ۱ ساله سخنگو

خرید کاسکو سخنگو دم قرمز 3 ساله

کاسکو به عنوان یک نوع طوطی خاص و ویژه اغلب مورد توجه افراد بسیاری بوده است و مهم ترین دلیل شهرت و محبوبیت کاسکوسخنگو نسبت به سایر طوطی سانان به دلیل درجه ی هوش بسیار بالا و قابل قیاس آن با یک کودک ۵ ساله ی انسان و همین طور در برخی منابع دیگر قابل قیاس با میمون می باشد که افراد بسیاری را مشتاق خریداری و نگهداری این نوع طوطی سخنگو باهوش نموده است. هم چنین کاسکو از قدرت درک بالایی نسبت به مفاهیم نیز برخوردار است که درک در این سطح در سایر طوطی سانان مشاهده نگردیده است.

فروش جوجه طوطی کاسکو 1 ساله سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه طوطی کاسکو ۱ ساله سخنگو می باشد که یک جوجه بسیار زیبا با پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده و صاف می باشد که از سلامتی کامل برخوردار است. هم چنین این جوجه طوطی کاسکو یک جوجه کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز دارد و در حال حاضر که فقط ۱ سال دارد توانایی بیان ۳ کلمه را به صورت کاملا واضح دارد و مستعد یادگیری تعداد زیادی کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه طوطی کاسکو ۱ ساله سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>