فروش جوجه عروس هلندی نر سخنگو

فروش جوجه عروس هلندی نر سخنگو

عروس هلندی یک طوطی باهوش و البته سخنگو از خانواده ی کاکادوهای بومی استرالیا می باشد که با عنوان ککاتیل مشهور می باشد ، هم چنین  قابل ذکر است که این طوطی در خانواده ی خود کوچک ترین عضو می باشد و در گروه طوطی های کوچک جثه معرفی شده است و  به دلیل زیبایی فوق العاده و تنوع رنگی که دارد در لیست محبوب ترین طوطی های جهان قرار گرفته است ، هم چنین عروس هلندی یکی از طوطی های سخنگو و مستعد می باشد که طرفداران خاص خود را جذب کرده است. از جمله رنگ های رایج عروس هلندی سفید ، کرم ، خاکی ، طوسی و … می باشد.

فروش جوجه عروس هلندی نر سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه عروس هلندی نر سخنگو می باشد که یک جوجه عروس هلندی نر سخنگو می باشد که یک عروس هلندی بسیار زیبا و کاملا سالم می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا اجتماعی با اطرافیانش می باشد ، هم چنین این جوجه عروس هلندی یک جوجه سخنگو است که در حال حاضر توانایی بیان ۳ کلمه را کسب نموده است و کاملا مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه عروس هلندی نر سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>