فروش جوجه مرغ عشق هلندی

فروش جوجه مرغ عشق هلندی

مرغ عشق یک نوع طوطی بسیار زیبا ، مهربان و باهوش می باشد که به دلیل سهولت تکثیر گسترش جهانی یافته است و اگرچه بومی استرالیا می باشد اما به خوبی در سراسر جهان شناخته شده و قابل تکثیر می باشد . مرغ عشق نیز همانند سایر طوطی ها به انواع و خانواده های مختلف تقسیم می گردد که یک نوع از مرغ عشق ، مرغ عشق هلندی می باشد که نسبت به مرغ عشق معمولی دارای جثه ی بزرگ تری است و ظاهری جذاب تر نیز داراست. رنگ اصلی مرغ عشق هلندی سبز روشن می باشد که البته به رنگ های زرد ، آبی و … نیز مشاهده می گردد . متوسط طول عمر مرغ عشق هلندی ۵ سال می باشد که البته در مواردی تا ۱۱ سال نیز گزارش شده است.

فروش جوجه مرغ عشق هلندی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه مرغ عشق هلندی می باشد که یک جوجه کاملا سالم و شاداب با پرهایی مرتب و منظم چیده شده است که به خوبی اهلی شده است و روی دست می نشیند . هم چنین این جوجه زیبا کاملا مستعد یادگیری می باشد و در شرایط مساعد اموزشی قابلیت یادگیری تعداد زیادی کلمه را دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه مرغ عشق هلندی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>