کاسکو یکی از محبوب ترین طوطی ها و پرندگان در سراسر جهان می باشد که به خاطر ویژگی های متمایز کننده ای که دارد همواره پس از شناسایی و توصیف در سراسر جهان به عنوان یک طوطی جذاب و مورد توجه مطرح گردیده است ، هم چنین رفتار دوستانه و عاطفی کاسکو نیز موجب گردیده تا اغلب انسان را به خود وابسته گردانیده و به عنوان یک همدم بسیار مهربان و استثنایی معرفی شده است . از سایر ویژگی های استثنایی یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بسیار بالا کاسکو اشاره نمود که هم رده ی هوش دلفین ، میمون و حتی یک کودک نوپای انسان معرفی شده است و از این رو برای زندگی با انسان یک موجود کاملا قابل درک می باشد.

فروش جوجه کاسکو اهلی شده دستی

یکی از مواردی که دنیای پرندگان پیشنهاد آن را به علاقه مندان به تربیت و آموزش کاسکو می دهد خرید جوجه کاسکواهلی شده ی دستی می باشد که یک جوجه ی بسیار زیبا با پرهایی مرتب و منظم چیده شده و کاملا تمیز می باشد و از سلامتی کامل برخوردار است و کاملا رام و دستی شده است و رفتاری دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید. هم چنین این جوجه کاسکو بسیار مستعد یادگیری می باشد و در شرایط آموزشی مناسب تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو اهلی شده دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به نمایشگاه و فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>