کاسکو african grey parrot  یک نوع طوطی بسیار ویژه با خصوصیاتی کاملا خاص و منحصر به فرد می باشد که به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فردش در لیست ۱۰ طوطی محبوب و برتر جهان قرار گرفته است . علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان کسب نموده است . هم چنین کاسکو به خاطر محبوبیت فراوانی که کسب نموده است با حیوانات خانگی محبوبی چون سگ و گربه نیز رقابت می نماید و در مواردی حتی جایگزین آنها در منازل می گردد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت تکلم بسیار بالا و فوق العاده و هم چنین توانایی یادگیری عالی آن اشاره نمود که این ویژگی ها کاسکو را به یک طوطی محبوب تبدیل نموده اند.

فروش جوجه کاسکو 2 ماهه

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو باهوش رام می باشد که یک جوجه بسیار شاداب با پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد ، هم چنین این جوجه کاسکو کاملا رام و دستی شده است و بسیار مستعد یادگیری می باشد و خرید این نوع جوجه کاسکو اغلب به افرادی که علاقه مند به آموزش و تربیت کاسکو می باشد توصیه می گردد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش جوجه کاسکو باهوش رام و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>