فروش جوجه کاسکو جوان شاداب و اهلی

فروش طوطی کاسکو سخنگو 2.5 ساله باهوش

کاسکو با عنوان یک طوطی کاملا استثنایی و منحصر به فرد با داشتن ویژگی هایی کاملا متمایز از سایر طوطی سانان همواره مورد توجه افراد بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفته است و هر روزه در سراسر جهان تعداد بسیار زیادی به جمع علاقه مندان کاسکو می پیوندند . از جمله بارزترین ویژگی های یک کاسکو می توان به میزان هوش و استعداد بسیار بالای کاسکو ، قدرت سخن گویی بی نظیر و هم چنین توانایی یادگیری کلمات و درک مفاهیم و در نتیجه داشتن مکالمه با انسان اشاره نمود که کاسکو را از هر طوطی و پرنده ی دیگری متمایز می سازد. هم چنین کاسکو از نظر هوش و استعداد هم پای یک کودک نوپای انسان شناخته شده است.

images

یکی از مواردی که با توجه به استقبال طرفداران کاسکو در لیست پیشنهادی خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار گرفته است خرید جوجه کاسکو سالم می باشد که این جوجه کاسکو به خوبی اهلی شده است و رام و دستی می باشد و روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و یک طوطی کاملا مطیع نیز می باشد ، هم چنین این جوجه کاسکو زیبا دارای پرهایی کاملا صاف ، منظم و مرتب چیده شده است که در سلامت کامل به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو سالم می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>