کاسکو یک طوطی بسیار باهوش با توانایی های منحصر به فرد و استثنایی می باشد تا جایی که هیچ طوطی دیگری توانایی و قابلیت رقابت با کاسکو را در زمینه ی هوش و استعداد ندارد. هم چنین کاسکو به خاطر قدرت منحصر به فردی که در سخن گویی نیز کسب نموده است به عنوان یک طوطی بسیار محبوب و پر فروش معرفی می گردد و افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا به خاطر هوش و استعداد ، قدرت سخن گویی و همین طور به دلیل رفتار اجتماعی و خلق و خوی مهربانش دوست دارند و به دلیل همین ویژگی ها می باشد که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان قرار گرفته است.

خرید جوجه کاسکو اهلی شده ی دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو دستی شده سخنگو می باشد که دارای پرهایی کاملا مرتب ، منظم و صاف می باشد و یک جوجه کاسکو کاملا سالم است ، هم چنین این جوجه کاسکو به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و در حال حاضر که حدودا یک ساله است توانایی بیان ۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است و کاملا مسستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو دستی شده سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>