فروش جوجه کاسکو دم قرمز دستی شده

کاسکو سخنگو یک پرنده ی بسیار باهوش ، جذاب ، مهربان ، دوست داشتنی با قدرت درک بالا می باشد که رتبه ی اول را در میان طوطی سانان در سخن گویی دارد و از هوش بسیار بالایی نیز برخوردار است و به علت این محبوبیت بالایی که در میان جوامع مختلف بشری کسب کرده است افراد بسیاری هر روزه تمایل به خرید و نگهداری این طوطیخاص و منحصر به فرد دارند. البته به افراد مبتدی توصیه می شود که چنان چه تمایل به آموزش کاسکو توسط خودشان دارند اقدام به خرید کاسکو اهلی شده ی جوان نمایند و از خرید جوجه کاسکو وحشی اجتناب نمایند.

فروش جوجه کاسکو دم قرمز دستی شده

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان است فروش جوجه کاسکو دم قرمز دستی شده است که یک جوجه کاسکو بسیار زیبا و سالم است که دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و به خوبی رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی می باشد . هم چنین این جوجه کاسکو یادگیری تعداد زیادی کلمه می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو دم قرمز دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها  می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>