فروش جوجه کاسکو زیبا اهلی

خرید طوطی کاسکو جوان اهلی شاداب

کاسکو به عنوان یک طوطی منحصر به فرد با خصوصیات بسیار برجسته و خاص همواره مورد توجه عموم مردم بوده است و یک طوطی توانمند در زمینه ی سخن گویی و هم چنین یادگیری و درک کلمات و مفاهیم می باشد ، به طوری که سطح بالای هوش این طوطی اغلب با میمون و یا یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان مورد مقایسه قرار می گیرد. هم چنین قابل ذکر است که از نظر هوش و استعداد هیچ طوطی دیگری در سطح کاسکو نمی باشد و این موضوع باعث شده که کاسکو علیرغم اینکه جزء زیباترین طوطی ها نمی باشد اما در لیست پرطرفدارترین طوطی ها قرار بگیرد.

فروش جوجه کاسکو زیبا اهلی

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو زیبا اهلی می باشد که یک کاسکو بسیار زیبا و شاداب می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند و هم چنین دارای رفتاری دوستانه و کاملا اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد. هم چنین این جوجه کاسکو یک جوجه بسیار باهوش و مستعد یادگیری می باشد و بسیار مناسب آموزش و تربیت می باشد و توانایی یادگیری بسیار خوبی نیز دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو زیبا اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>