فروش جوجه کاسکو چشم طوسی باهوش و سخنگو

فروش جوجه کاسکو چشم طوسی باهوش و سخنگو

کاسکو سخنگو محبوب ترین نوع طوطی سانان به عنوان حیوان خانگی محسوب می شود و این روزها خرید کاسکوسخنگو یکی از جذاب ترین تفریح ها در این زمینه محسوب می شود. اغلب محبوبیت یک کاسکو به دلیل هوش و استعداد بالای آن در امر یادگیری  کلمات و درک مفاهیم می باشد به طوری که قدرت درک و فهم یک کاسکو معادل یک بچه ی ۵ ساله برآورد می شود. هم چنین به علت اینکه کاسکو تواناترین پرنده در سخنگویی می باشد و هیچ رقیبی در این امر ندارد بسیار مورد توجه جوامع مختلف بشری می باشد.

فروش جوجه کاسکو چشم طوسی باهوش و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو چشم طوسی باهوش و سخنگو می باشد که یک جوجه کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد ، هم چنین این جوجه کاسکو باهوش دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و از سلامت کامل نیز برخوردار است . هم چنین این جوجه چشم طوسی توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است و قابلیت یادگیری تعداد بیشتری کلمه را نیز دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو چشم طوسی باهوش و سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>