فروش جوجه کاسکو ۸ ماهه

کاسکو یک طوطی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که اغلب طرفداران بسیاری را مجذوب خود گردانیده ، چرا کهکاسکو یک طوطی با قدرت سخن گویی استثنایی می باشد و توانایی بی نظیری در زمینه ی سخن گویی دارد و از هوش و استعداد بالایی نیز برخوردار است ، به گونه ای که توانایی یادگیری و درک بالایی نیز در مورد کلمات و رفتارها دارد . از سایر ویژگی های قابل ذکر کاسکو می توان به رفتار دوستانه و کاملا اجتماعی آن اشاره کرد که موجب گردیده که کاسکو را به عنوان یک همدم مناسب برای سال های متمادی انتخاب نمایند.

فروش جوجه کاسکو 8 ماهه

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو ۸ ماهه می باشد که یک جوجه بسیار زیبا و شاداب است که دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده و کاملا صاف می باشد و از سلامتی کامل برخوردار است ، هم چنین این جوجه کاسکو در حال حاضر که ۸ ماهه می باشد به خوبی رام و اهلی شده است و دارای رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز می باشد و یک جوجه کاملا مستعد یادگیری است و مناسب افرادی است که تمایل به آموزش جوجه کاسکو خود دارند .

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو ۸ ماهه و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>