فروش شاه طوطی نر اهلی شده

فروش شاه طوطی نر اهلی شده

شاه طوطی یک نوع طوطی بسیار زیبا با پرهایی سبز رنگ و جثه ای نسبتا بزرگ در میان طوطی سانان است که از خانواده ی پاراکیت ها می باشد و هم دارای دمی بلند است و طول بدنش را زیاد کرده است ، هم چنین جنس نر شاه طوطی در زیر گردن دارای نوار سیاه و بالای گردن یک نوار قرمز رنگ دارد که زیبایی آن را دو چندان نموده است و قابل ذکر است شاه طوطی علیرغم اینکه یک طوطی بسیار زیبا است ، در لیست طوطی های باهوش نیز قرار دارد. هم چنین باید گفت که شاه طوطی از جمله طوطی های با طول عمر بالا می باشد و چیزی حدود ۴۰ سال در شرایط خوب زندگی می کند.

فروش شاه طوطی نر اهلی شده

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش شاه طوطی نر اهلی شده است که یک طوطی بسیار زیبا با پرهایی مرتب و منظم چیده شده است که در سلامتی کامل به سر می برد و یک شاه طوطی نر کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید شاه طوطی نر اهلی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>