فروش شاه طوطی نر دستی شده

فروش شاه طوطی نر دستی شده

شاه طوطی یک نوع پاراکیت بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که دارای بدنی سبز رنگ می باشد و در ناحیه ی گردن دارای یک طوق سیاه رنگ است و در میان طوطی سانان نیز از جثه ای نسبتا بزرگ برخوردار می باشد. شاه طوطی اولین بار در هندوستان اهلی شده است و سپس به سایر مناطق نیز گسترش یافته است . هم چنین شاه طوطی از جمله طوطی هایی با تکثیر نسبتا آسان می باشد . شاه طوطی به لحاظ شباهتی که با طوطی ملنگو دارد اغلب توسط افراد نا آشنا و مبتدی اشتباه گرفته می شود اما به طور کلی شاه طوطی از جثه ای بزرگ برخوردار است در حالی که طوطی ملنگو جثه ای کوچک تر دارد.

فروش شاه طوطی نر دستی شده

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش شاه طوطی نر دستی شده می باشد که یک طوطی بسیار شاداب و زیبا می باشد که از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردار است و در شرایط مناسب آموزشی قادر به یادگیری کلمات و سخن گویی خواهد بود . هم چنین این شاه طوطی به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید شاه طوطی نر دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>