فروش طوطی کاسکو بالغ اهلی و سخنگو

طوطی کاسکو سخنگو فروشی

کاسکو african grey parrot  یک طوطی بسیار جذاب ، مهربان و باهوش با ویژگی هایی منحصر به فرد می باشد که دارای رفتاری اجتماعی و منحصر به فرد می باشد ، به طوری که اغلب افراد کاسکو را نه تنها به عنوان یک حیوان خانگی بلکه به عنوان همدم لحظه های تنهایی انتخاب می نمایند ، از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطیبسیار جذاب و پر طرفدار در سطح جهانی تبدیل نموده است باید به میزان هوش و استعداد بالا ، قدرت یادگیری بی نظیر ، توانایی سخن گویی استثنایی و … اشاره نمود .

فروش طوطی  بالغ اهلی و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه قرار دارد فروش طوطی کاسکو بالغ اهلی و سخنگو می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و جذاب با رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و کاملا مستعد یادگیری می باشد ُ هم چنین این طوطی بالغ که در حال حاضر ۲ ساله می باشد یک طوطی باهوش و سخنگو است که در حال حاضر توانایی بیان ۲۰ کلمه را به خوبی دارد . به طوری که در تلفظ کلمات تمامی کلمات را به وضوح بیان می نماید و تن صدایی زیبا نیز دارد.

برای بازدید از فروشگاه و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه مراجعه نمایید.

هادی ندافی:‌۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>