خرید و فروش کاسکو سخنگو به دلایل بسیاری پر رونق تر از فروش سایر طوطی سانان می باشد و باید اشاره کرد که دلیل عمده ی این استقبال از خرید و فروش کاسکو سخنگو به علت هوش و استعداد بسیار بالا و قابل توجه کاسکو می باشد که از نظرسطح هوشیاری در میان جانوران قابل قیاس با میمون می باشد و درک بسیار مناسبی نیز از رفتار ها و کلمات دارد که در مورد یک طوطی این ویژگی ها قابل توجه می باشد. کاسکو سخنگو یک سخنگوی ماهر است و در میان تمام گونه های پرندگان در این زمینه بی رقیب است.

فروش طوطی کاسکو اهلی شده شاداب و دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو اهلی شده شاداب و دستی می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و دوست داشتنی با رفتاری اجتماعی و کاملا دوستانه با اطرافیانش می باشد و توانایی خوبی نیز در سخن گویی کسب کرده است . این طوطی کاسکو دنیای پرندگان به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و  در حال حاضر که ۱٫۵ ساله است توانایی بیان ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو اهلی شده شاداب و دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>