فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو رام

طوطی کاسکو سخنگو فروشی

کاسکو سخنگو یا طوطی های آفریقایی همواره محبوب ترین گونه ی طوطی سانان در میان جوامع بشری بوده اند.کاسکو یک سخنگوی ماهر در صحبت کردن با انسان است و در ضمن درک مناسبی از کلماتی که به کار می برد دارد. این نوع از طوطی ها بسیار باهوش ، زیرک ، مقلد بسیار خوب و پرنده هایی شاداب و با نشاط هستند به گونه ای که هر انسانی از داشتن آنها در کنار خود لذت می برد. هم چنین قابل ذکر است که کاسکو در میان تمام پرندگان و طوطی سانان با عنوان باهوش ترین مشهور شده است و دارای هوشی هم رده ی میمون می باشد.

فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو رام

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو رام می باشد که یک کاسکو بسیار باهوش و شاداب می باشد که در حال حاضر ۳ ساله می باشد و یک طوطی کاملا رام و دستی شده با ظاهری بسیار زیبا و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی است که بسیار مستعد یادگیری می باشد و از توانایی سخن گویی مناسبی نیز برخوردار است .

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو بالغ سخنگو رام و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>