فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو و دستی

خرید کاسکو بالغ باهوش دم قرمز

اگر چه خرید کاسکو سخنگو امروزه به یک تفریح شادی بخش و بسیار دوست داشتنی تبدیل شده است و افراد بسیاری در پی خرید کاسکو سخنگو مطابق میل خود هستند اما باید قبل از هر اقدامی جهت خرید کاسکو سخنگو به مواردی در مورد نوع زندگی کاسکو ، علائم سلامتی یا بیماری ، سن کاسکو ، شرایط زندگی ایده آل و یا اپتیمم برایکاسکو مطالعه نمایید و ابتدا محیط زندگی تان را تا جای ممکن مساعد رشد و پرورش یک کاسکو گردانید و در نهایت با افراد صاحب نظر و آگاه در این زمینه مشورت نمایید. هم چنین توجه نمایید که حتما شرایط مناسب برای نگهداری و زمان برای سپری کردن در کنار کاسکو خود داشته باشید.

فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو و دستی

فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو و دستی یکی از موارد فروش طوطی دنیای پرندگان می باشد به گونه ای که این طوطی کاسکو بالغ یک طوطی بسیار سر زنده و شاداب است که به خوبی رام و اهلی شده است و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد  هم چنین این طوطی یک طوطی مستعد سخن گویی می باشد و هم چنین یک سخنگوی ماهر و فوق العاده است طوری که در حال حاضر که ۳ ساله است توانایی بیان ۴۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو بالغ سخنگو و دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>