فروش طوطی کاسکو جوان اهلی و سخنگو

خرید طوطی کاسکو جوان اهلی شاداب

کاسکو یک طوطی استثنایی و بسیار جذاب با ویژگی هایی منحصر به فرد و بسیار خاص می باشد که افراد بسیاری را در سراسر دنیا مجذوب خود گردانیده و همواره در میان تنوع طوطی سانان از نظر رنگ ، زیبایی و توانایی ها طرفداران خاص خود را دارد. از این رو امروزه مراکز بسیاری در جهت خرید و فروش کاسکو در سنین مختلف و با توانایی های گوناگون فعالیت می نمایند. اگرچه کاسکو  پرنده ای جذاب و دوست داشتنی می باشد اما ضروری است که هر فردی پیش از هر اقدامی در جهت خرید کاسکو به مطالعه در مورد موارد ضروری یک زندگی مناسب برای  کاسکو بپردازد.

فروش طوطی کاسکو جوان اهلی و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو جوان اهلی و سخنگو می باشد که یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی و جوان می باشد که دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده و بسیار زیبا است و از سلامتی کامل نیز برخوردار است ، هم چنین این طوطی کاسکو یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری دوستانه با صاحبانش نیز دارد و در حال حاضر که ۱٫۵ ساله است توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو جوان اهلی و سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>