فروش طوطی کاسکو جوان اهلی

خرید و فروش کاسکو بیش از هر طوطی دیگری مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته و همواره افراد بسیاری در پی خرید کاسکو سخنگو می باشند و علاقه مند به نگهداری از کاسکو و لذت بردن از داشتن چنین پرنده ی باهوشی هستند .البته قابل ذکر است که اگرچه داشتن یک کاسکو سخنگو لحظات شاد و پر نشاطی را برای صاجبانش به ارمغان می آورد ولی باید پیش از هر اقدامی جهت خرید کاسکو سخنگو به نیازهای آن و شرایط مناسب زندگی یککاسکو نیز توجه نمود و پیش از هر اقدامی به خرید کاسکو ابتدا تمام شرایط را برای زندگی مناسب کاسکو فراهم نمایید.

فروش طوطی کاسکو جوان اهلی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو جوان اهلی می باشد که یک طوطی بسیار باهوش ، جذاب و زیبا با پرهایی مرتب و منظم چیده شده و کاملا صاف می باشد ، هم چنین این طوطی کاسکو دنیای پرندگان به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و رفتاری کاملا اجتماعی با اطرافیانش نیز دارد . هم چنین این طوطی کاسکو دنیای پرندگان در حال حاضر ۱ ساله می باشد و توانایی بیان ۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو جوان اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>