فروش طوطی کاسکو جوان دستی و سخنگو باهوش

خرید کاسکو دم قرمز جوان دستی

کاسکو یک طوطی با نام african grey parrot می باشد که در میان سایر طوطی سانان کاسکو از ویژگی هایی کاملا منحصر به فرد برخوردار می باشد . از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی استثنایی و منحصر به فرد تبدیل نموده است می توان به میزان هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت سخن گویی استثنایی ، توانایی یادگیری منحصر به فرد و … اشاره نمود که این ویژگی ها به طور کامل در میان سایر طوطی سانان دیده نمی شود و کاملا منحصر بهکاسکو می باشد. از جمله مواردی که اغلب جهت خرید به طرفداران یک کاسکو پیشنهاد می گردد خرید جوجه کاسکومی باشد که قابلیت آموزش را داشته باشد.

فروش طوطی کاسکو جوان دستی و سخنگو باهوش

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد ُ فروش طوطی کاسکو جوان دستی و سخنگو باهوش می باشد که یک طوطی جوان شاداب و دوست داشتنی می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید  هم چنین این طوطی کاسکو جوان دارای پرهایی مرتب و منظم چیده است و در حال حاضر که فقط ۱ ساله می باشد توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو جوان دستی و سخنگو باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>