فروش طوطی کاسکو دستی شده و سخنگو

کاسکو یک طوطی بسیار باهوش ، جذاب ، مهربان و دوست داشتنی می باشد که دارای توانایی هایی بیش از سایرطوطی سانان می باشد که در مواردی نیز مشاهده می گردد که بسیاری از طوطی سانان فاقد برخی از توانایی هایکاسکو می باشند که این ویژگی ها باعث می گردد که کاسکو به یک طوطی منحصر به فرد و متمایز از سایر طوطیسانان تبدیل گردد ، هم چنین قابل ذکر است که کاسکو نیز همانند هر موجود دیگری نیاز به تربیت ، آموزش و پرورش مناسب دارد و همواره به افرادی  که علاقه مند به کاسکو هستند پیشنهاد می گردد که پیش از اقدام به خرید کاسکوابتدا شرایط مناسب برای پرورش کاسکو را فراهم نمایند.

فروش طوطی کاسکو دستی شده و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو دستی شده و سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار باهوش و جذاب است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این طوطی کاسکو دنیای پرندگان در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است و کاملا مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو دستی شده و سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>