فروش طوطی کاسکو سخنگو دستی شده ۳ ساله

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی به عنوان یک طوطی بسیار باهوش و جذاب در سراسر دنیا شناخته شده است و همواره به دلیل داشتن ویژگی هایی کاملا متمایز از سایر طوطی سانان مورد توجه در سطح جهانی قرار گرفته است. هم چنین کاسکو به دلیل داشتن سطح بالایی از هوش و استعداد از نظر علمی نیز هم رده ی یک دلفین و حتی میمون قرار گرفته است و موجب گردیده که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان قرار گیرد و هر روزه نیز به تعداد طرفداران آن افزوده گردد . هم چنین کاسکو از نظر رفتاری نیز به عنوان یک طوطی بسیار مهربان و هم چنین یک همدم خوب نیز شناخته شده است.

فروش طوطی کاسکو سخنگو دستی شده 3 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو سخنگو دستی شده ۳ ساله می باشد که یک طوطی کاسکو بالغ باهوش و بسیار جذاب می باشد . طوطی کاسکو سخنگو دنیای پرندگان به خوبی رام و اهلی شده است و دارای رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش می باشد و هم چنین این طوطی کاسکو توانایی خوبی در سخن گویی دارد و مستعد یادگیری تعداد بی شماری کلمه می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو سخنگو دستی شده ۳ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>