فروش طوطی کاسکو شعر خوان

خرید طوطی کاسکو سخنگو 4 ساله

کاسکو یک نوع طوطی بسیار زیبا ، جذاب و منحصر به فرد می باشد که به دلایل مختلفی طرفداران خاص و بسیار زیادی را مجذوب خود گردانیده است. از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی متمایز و منحصر به فرد تبدیل نموده اند می توان به ویژگی هایی  چون میزان هوش و استعداد بی نظیر یک کاسکو که هم رده ی هوش یک کودک نوپای انسان می باشد و هم چنین قدرت یادگیری بسیار بالا و توانایی سخن گویی بی نظیر که کمتر طوطی می تواند خود را در این ویژگی ها به سطح کاسکو برساند اشاره نمود.

فروش طوطی کاسکو شعر خوان

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو شعر خوان می باشد که یک طوطی کاسکو کاملا شاداب و دوست داشتنی می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این طوطی کاسکو باهوش دنیای پرندگان که ۴ ساله می باشد توانایی بیان ۸۰ کلمه را دارد و چندین شعر و هم چنین سوره توحید ، صلوات و … را به خوبی بیان می کند .

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو شعر خوان و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>