فروش عروس هلندی ماده ۳ ساله

فروش عروس هلندی سخنگو 2 ساله

ککاتیل (Cockatiel) با نام علمی Nymphicus hollandicus هم چنین به عنوان عروس هلندی نیز شناخته شده است که یک عضو از خانواده ی کاکادوهای بومی استرالیا می باشد و به عنوان یک طوطی خانگی و مهربان در سراسر جهان دارای ارزش می باشد و تکثیر و پرورش آن نیز نسبتا آسان می باشد و بعد از مرغ عشق در رتبه ی دوم محبوبیت قرار دارد. ککاتیل کوچک ترین کاکادو طبقه بندی شده در جهان است. هم چنین قابل ذکر است که یکی از عمده ترین دلایل محبوبیت عروس هلندی زیبایی منحصر به فرد و مجذوب کننده ی آن می باشد که افراد بسیاری را جذب خود کرده است.

فروش عروس هلندی ماده 3 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش عروس هلندی ماده ۳ ساله می باشد که یک طوطی عروس هلندی کاملا سرحال و شاداب و زیبا می باشد که دارای پرهایی صاف و منظم چیده شده است و پرهایش به رنگ سفید هستند که به زیبایی این عروس هلندی افزوده است . قابل ذکر است که این طوطی عروس هلندی ماده می باشد و هم چنین یک عروس هلندی وحشی است و فقط مناسب افرادی است که در گذشته تجربه نگهداری یک طوطی را داشته اند و علاقه مند به تربیت و آموزش این طوطی می باشند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید عروس هلندی ماده ۳ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>