فروش مرغ مینا اهلی و سخنگو

مرغ مینا یک پرنده ای با جثه ی کوچک و البته با توانایی بالا در تقلید صداها و کلمات می باشد که از خانواده ی سارها می باشد و بیش از ۳۰۰۰ سال قبل در هندوستان به صورت یک پرنده ی اهلی درآمده است و سپس به سایر نقاط جهان نیز منتقل شده است .مرغ مینا یک پرنده ی بسیار اجتماعی و البته پر سر و صدا است ، البته مرغ مینا به سرعت خود را با محیط و شرایط متفاوت تطبیق می دهد. به طور کلی تمام گونه های مرغ مینا از نظر ظاهری دارای سر و گردنی سیاه رنگ و سینه وپشت قهوه ای رنگ می باشند. به طور کلی مرغ مینا یک پرنده ی همه چیز خوار است و رژیم غذایی آن از گیاه خواری تا حشره خواری و حتی خوردن مارمولک نیز متنوع می باشد.

فروش مرغ مینا اهلی و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش مرغ مینا دنیای پرندگان قرار دارد فروش مرغ مینا اهلی و سخنگو می باشد که یک مرغ مینا کاملا سالم و شاداب است که به خوبی اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد ،هم چنین این مرغ مینا دنیای پرندگان یک مرغ مینا سخنگو است که در حال حاضر که ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۵ کلمه را به صورت کاملا واضح کسب کرده است و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا اهلی و سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>