فروش مرغ مینا سخنگو جوان

فروش مرغ مینا سخنگو 2 ساله دستی

مرغ مینا یک پرنده با جثه ای نسبتا کوچک از خانواده ی سارها می باشد که چندی گونه متنوع و جالب توجه دارد و اغلب به دلیل قدرت تقلید کلمات و صداها و ظرفیت بالا در یادگیری همواره مورد توجه قرار گرفته و در لیست پرنده های محبوب جهان قرار دارد . در میان گونه های مرغ مینا ، مینای معمولی شناخته شده تر می باشد و با توجه به توانایی سخن گویی مناسبی که دارد طرفداران خاص خود را نیز جلب کرده است . مرغ مینا معمولی دارای سر و گردن سیاه ، سینه و پشت قهوه ای رنگ و لبه های بال و دم سفید رنگ می باشد که زیبایی خاصی به ان بخشیده است.

فروش مرغ مینا سخنگو جوان

یکی از مواردی که در لیست فروش پرنده دنیای پرندگان قرار دارد فروش مرغ مینا سخنگو جوان می باشد که یک مرغ مینا کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و از سلامتی کامل نیز برخوردار است . هم چنین این مرغ مینا در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۱۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا سخنگو جوان و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای رندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>