فروش مرغ مینا سخنگو ۱٫۵ ساله

فروش مرغ مینا سخنگو 1.5 ساله

مرغ مینا پرنده ای کوچک از خانواده ی سارها می باشد که به دلیل توانایی ها و قابلیت های بالا در زمینه ی تقلید صدا و سخن گویی مورد توجه بشر قرار گرفته است . هم چنین قابل ذکر است که مرغ مینا دارای گونه های متفاوتی می باشد که بسته به نوع محیط زیست و سلیقه ی افراد هر منطقه جنس و گونه ی خاصی از مرغ مینا مورد توجه قرار می گیرد و دارای محبوبیت می گردد.

فروش مرغ مینا سخنگو 1.5 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش مرغ مینا سخنگو ۱٫۵ ساله می باشد که یک مرغ مینا بسیار زیبا ، دوست داشتنی و بازیگوش است که از جذابیت های خاصی برخوردار است و بسیار باهوش می باشد ، هم چنین این مرغ مینا کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز برقرار می نماید و در حال حاضر که ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا سخنگو ۱٫۵ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>