فروش مرغ مینا سخنگو ۲ ساله دستی

فروش مرغ مینا سخنگو 2 ساله دستی

مرغ مینا پرنده ای جذاب و یک مقلد باهوش در سخن گویی می باشد ، این پرنده ی منحصر به فرد از خانواده ی سارها می باشد و دارای جثه ای کوچک با ظرافت های خاص خود است که به دلیل توانایی مناسبی که در سخن گویی کسب می کند به یکی از محبوب ترین پرنده های خانگی جهان تبدیل گردیده است و طرفداران بسیاری را جذب کرده است . هم چنین باید اشاره کرد که مرغ مینا یک پرنده ای با هزینه هایی کمتر از طوطی سانان می باشد و به همین دلیل افراد بیشتری قادر به نگهداری و خرید آن می باشند و این موضوع نیز بر دلایل رواج نگهداری مرغ مینا افزوده است.

فروش مرغ مینا سخنگو 2 ساله دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش پرندگان فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش مرغ مینا سخنگو ۲ ساله دستی می باشد که یک مرغ مینا کاملا شاداب و دوست داشتنی می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز برقرار می کند و یک مرغ مینا کاملا اجتماعی می باشد. هم چنین این مرغ مینا یک پرنده ی بسیار باهوش است که در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۱۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا سخنگو ۲ ساله دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>