فروش مرغ مینا ۲ ساله سخنگو اهلی شده و باهوش

فروش مرغ مینا ۲ ساله سخنگو اهلی شده و باهوش

خرید مرغ مینا سخنگو 2 ساله

مرغ مینا یک پرنده ی سخنگو و مقلد بسیار عالی از خانواده ی سارها می باشد که به علت قدرت تقلید بالایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است ، هم چنین از خصوصیات مرغ مینا باید به جثه ی نسبتا کوچک آن نیز اشاره کرد و داشتن پرهای مشکی و سفید در کنار هم زیبایی خاصی به مرغ مینا بخشیده است و موجب جذابیت آن گردیده است. هم چنین قابل ذکر است که مرغ مینا دارای گونه های بسیاری می باشد که به طور معمول تنها ۳ گونه از مرغ مینا به صورت دستی شده پرورش می یابد که یک گونه ی آن در ایران از محبوبیت بیشتری برخوردار است که مرغ مینا معمولی می باشد.

فروش مرغ مینا 2 ساله سخنگو اهلی شده و باهوش

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش مرغ مینا ۲ ساله سخنگو اهلی شده و باهوش می باشد که یک مرغ مینا بسیار زیبا و دوست داشتنی با توانایی سخن گویی بالا می باشد. از جمله کلماتی که بیان می کند می توان به الله ، محمد ، علی ، فاطمه ، حسن  ، حسین ، الله اکبر ، یا علی حق با علی ، یا مهدی ، صبح بخیر ،بسم الله الرحمن الرحیم و … اشاره نمود. هم چنین این مرغ مینا توانایی بیان ۵۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است و به خوبی رام و اهلی شده و روی دست می آید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا ۲ ساله سخنگو اهلی شده و باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>