فروش پلت های انرژی زا برند بیفار

پلت مراقبتی + انرژی زا برند بیفار برای طوطی ها و به خصوص کاکادو ها تولید شده است که یک غذای بسیار عالی برای گونه هایی با متابولیسم بالا می باشد. پلت بیفار یک غذای ایده آل برای ماکائو، کاکادو نخل و پاراکیت طلایی می باشد. این پرندگان به طور طبیعی رژیم غذایی غنی از چربی را ترجیح می دهند و فرمول پلت مراقبتی+ انرژی زا بیفار دقیقا مطابق تمایل این طوطی ها طراحی شده است. بیش از ۹۵% این محصول از مواد ارگانیک تهیه شده که به صورت پلت هایی با ابعاد ۵ میلی متر می باشند. مواد تشکیل دهنده ی این پلت ها حرارت ندیده اند، بنابراین ارزش غذایی خود را حفظ کرده اند.

از آنجا که میوه ها و سبزیجات غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند،این پلت ها دارای ارزش غذایی بالایی می باشند. هیچ نوع ماده رنگی یا شیمیایی در فرمولاسیون این محصول اضافه نشده است. هر پلت دارای فرمولاسیون ترکیب یکسان یا اصطلاحا All-in-One می باشد. این محصول دارای تمام مواد مورد نیاز طوطی ها می باشد.

دنیای پرندگان اقدام به فروش پلت های انرژی زا برند بیفار نموده است که البته تعداد آنها بسیار محدود است. قیمت هر ۱ کیلو از این محصول ۸۰۰۰۰ تومان می باشد.

شما عزیزان علاقمند می توانید جهت بازدید به فروشگاه دنیای پرندگان  مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>