کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی بسیار زیبا ، شاداب و باهوش می باشد که قابلیت هایی بسیار خاص و استثنایی دارد که کمتر طوطی و یا پرنده ای از تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر برخوردار می باشد . هم چنین اغلب از کاسکو به عنوان یک همدم مهربان و دوست داشتنی یاد می گردد . از جمله ویژگی های منحصر به فرد یک کاسکو می توان به قدرت سخن گویی بی نظیر ، توانایی یادگیری بالا ، هوش و استعداد استثنایی و … اشاره نمود که کاسکو را به یک پرنده ی خانگی بی رقیب تبدیل نموده است.

فروش کاسکو اهلی زیبا و جوان

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی زیبا و جوان می باشد که یک کاسکو بسیار زیبا ، شاداب و دوست داشتنی می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید ، هم چنین این کاسکو جوان ۱٫۵ ساله یک طوطی بسیار باهوش می باشد و در حال حاضر توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو اهلی زیبا و جوان و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>