کاسکو african grey parrot یک طوطی بسیار ویژه با خصوصیاتی منحصر به فرد و فوق العاده می باشد که در سراسر جهان به عنوان یک طوطی محبوب شناخته شده است و افراد بسیاری همواره درصدد خرید و نگهداری از این طوطیاستثنایی می باشند و همواره کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر و محبوب جهان قرار دارد. هم چنین کاسکو دارای ویژگی هایی می باشد که کمتر طوطی یا پرنده ای قدرت رقابت با آن دارد به طوری که از میزان هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردار است به حدی که در منابع علمی میزان هوش یک کاسکو با هوش یک میمون در یک سطح قرار گرفته است ، از این رو کاسکو به عنوان یک همدم که قدرت درک بالایی نیز دارد در بسیاری موارد انتخاب می گردد.

فروش کاسکو 3.5 ساله باهوش سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو اهلی ۴ ساله می باشد که یک کاسکو بسیار باهوش و دوست داشتنی می باشد که کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش برقرار می نماید . هم چنین این کاسکو زیبا از توانایی سخن گویی نیز برخوردار است به گونه ای ۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید و بسیار مستعد یادگیری است و در شرایط آموزشی مناسب تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>