فروش کاسکو بالغ اهلی باهوش شاداب

فروش طوطی کاسکو اهلی جوان دم قرمز

کاسکو یک نوع طوطی باهوش با خصوصیات رفتاری بسیار خاص و استثنایی می باشد که همواره به عنوان باهوش ترین و جذاب ترین طوطی در سطح جهان مطرح است. اگرچه کاسکو در گروه زیباترین طوطی ها قرار نگرفته است و از نظر زیبایی قادر به رقابت با بسیاری از طوطی ها نمی باشد اما از قابلیت های بسیار منحصر به فردی برخوردار است که از این جهت هیچ طوطی دیگری قدرت رقابت با کاسکو را ندارد. از جمله ویژگی های استثنایی کاسکو می توان به میزان هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت سخن گویی استثنایی و یادگیری فوق العاده کاسکو اشاره نمود.

فروش کاسکو بالغ اهلی باهوش شاداب

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ اهلی باهوش شاداب می باشد که یک کاسکو سخنگو بسیار جذاب  و دوست داشتنی است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش برقرار می نماید ، هم چنین این کاسکو بالغ ۳ ساله توانایی بیان ۳۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد. هم چنین این طوطی کاسکو باهوش توانایی یادگیری تعداد کلمات بیشتری را دارد و در صورتی که به خوبی آموزش ببیند تعداد بی شماری کلمه را بیان خواهد کرد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ اهلی باهوش شاداب و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>