فروش کاسکو بالغ دستی شده باهوش و سخنگو

خرید کاسکو بالغ دستی سخنگو شاداب

کاسکو african grey parrot یک طوطی بسیار ویژه با خصوصیاتی منحصر به فرد و فوق العاده می باشد که در سراسر جهان به عنوان یک طوطی محبوب شناخته شده است و افراد بسیاری همواره درصدد خرید و نگهداری از این طوطیاستثنایی می باشند و همواره کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر و محبوب جهان قرار دارد. هم چنین کاسکو دارای ویژگی هایی می باشد که کمتر طوطی یا پرنده ای قدرت رقابت با آن دارد به طوری که از میزان هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردار است به حدی که در منابع علمی میزان هوش یک کاسکو با هوش یک میمون در یک سطح قرار گرفته است ، از این رو کاسکو به عنوان یک همدم که قدرت درک بالایی نیز دارد در بسیاری موارد انتخاب می گردد.

فروش کاسکو بالغ دستی شده باهوش و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ دستی شده باهوش و سخنگو می باشد که یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی می باشد ،هم چنین کاسکو بالغ دنیای پرندگان یک کاسکو باهوش سخنگو ۲ ساله می باشد که توانایی بیان ۲۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد و بسیار مستعد یادگیری بیشتر می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ باهوش و سخنگو  و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>