فروش کاسکو بالغ دستی شده سخنگو باهوش

کاسکو یک نوع طوطی کاملا خاص با ویژگی هایی بسیار متمایز از سایر طوطی سانان می باشد و می توان با اطمینان گفت که دلیل برتری کاسکو نسبت به سایر طوطی سانان نیز داشتن این ویژگی های خاص  و فوق العاده می باشد ، به طوری که باید مهم ترین و خاص ترین ویژگی یک کاسکو را داشتن هوش و استعداد بی نظیرش دانست که موجب گردیده که به یک طوطی بی همتا تبدیل  گردد و هم چنین میزان هوش و استعداد یک کاسکو به حدی بالاست که هم رده ی هوش و استعداد دلفین و حتی یک کودک نوپای انسان در نظر گرفته شده است.

فروش کاسکو بالغ دستی شده سخنگو باهوش

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ دستی شده سخنگو باهوش می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار شاداب و اجتماعی می باشد و از هوش بسیار بالایی نیز برخوردار است و به خوبی رام و اهلی شده است و دارای روابط اجتماعی خوبی با اطرافیانش می باشد و یک طوطی کاملا مهربان می باشد . هم چنین کاسکو سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۴ ساله می باشد و توانایی بیان ۳۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ دستی شده سخنگو باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>