فروش کاسکو بالغ دستی شده سخنگو

خرید کاسکو سخنگو دم قرمز اهلی

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی بسیار باهوش و جذاب می باشد که می توان گفت که بارزترین ویژگی این طوطی داشتن این میزان از هوش و استعداد می باشد که در منابع علمی میزان هوش یک کاسکودر سطح هوش شامپانزه ، دلفین و حتی یک کودک نوپای انسان در نظر گرفته شده است . هم چنین قابل ذکر است که کاسکو یک سخنگوی بسیار حرفه ای و ماهر در میان طوطی سانان می باشد ، به طوری که کاسکوهایی با توانایی بیان بیش از ۹۵۰ کلمه نیز گزارش شده اند که این نشان از هوش استثنایی یک کاسکو می باشد ، هم چنین کاسکودرک خوبی نیز از اتفاقات و کلمات کسب می نماید.

فروش کاسکو بالغ دستی شده سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ دستی شده سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار باهوش ، جذاب و شاداب است که از سلامتی کامل برخوردار است و یک طوطی سخنگو با درک کامل از مفاهیم می باشد ، به گونه ای که در حال حاضر که ۴ ساله است توانایی بیان ۳۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح کسب کرده است و به خوبی مفاهیم کلمات را درک می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ دستی شده سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>