فروش کاسکو بالغ دستی شده و سخنگو

خرید کاسکو بالغ باهوش دم قرمز

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی  ویژه با توانایی های منحصر به خودش می باشد که در میان طوطی سانان به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص خود منحصر به فرد گردیده و طرفداران بسیار زیادی را کسب نموده است ، به گونه ای که امروزه  کاسکو یک طوطی با شهرت جهانی می باشد و افراد بسیاری هر روزه تمایل به خرید کاسکو  نشان می دهند. اگرچه کاسکو یک طوطی جذاب می باشد و جزء محبوب ترین طوطی های دنیا است اما لازم به ذکر است که ضمن خرید کاسکو باید به یک سری علائم حیاتی در مورد کاسکو توجه نمود.

فروش کاسکو بالغ دستی شده و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ دستی شده و سخنگو می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و سخنگو جذاب می باشد که یک طوطی رام و اهلی شده است که توانایی خوبی در زمینه سخن گویی نیز دارد و هم چنین درک مناسبی نیز از کلمات و مفاهیم نیز کسب کرده است و در حال حاضر که ۳ ساله می باشد که توانایی بیان ۴۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد.

برای بازدید از فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>