فروش کاسکو بالغ دم قرمز سخنگو

کاسکو یک طوطی خاص با ویژگی هایی بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد که هر روزه افراد بسیاری را در سراسر نقاط دنیا به خود جذب نموده و تعداد زیادی از افراد اقدام به خرید و فروش این طوطی استثنایی می نمایند و از مصاحبت با آن لذت می برند . با توجه به توانایی های چون هوش و استعداد بالا ی کاسکو ، قدرت بی نظیر در سخن گویی ، توانایی یادگیری و… می توان گفت که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر دنیا و هم چنین در لیست محبوب ترین حیوانات خانگی قرار دارد. از این رو پیشنهاد می گردد که علاقه مندان این طوطی مطابق شرایط زندگی خود کاسکو محبوبشان را انتخاب نمایند.

فروش کاسکو بالغ دم قرمز سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ دم قرمز سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی است که دارای رفتاری دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد و هم چنین یک کاسکو باهوش و کاملا مستعد جهت یادگیری نیز است و در حال حاضر که ۳ ساله است توانایی بیان ۴۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ دم قرمز سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>