فروش کاسکو بالغ و سخنگو اهلی

خرید جوجه طوطی کاسکو رام و اهلی شده سخنگو

کاسکو african grey parrot یک طوطی بسیار باهوش ، جذاب ، دوست داشتنی ، با قدرت درک و فهم بالا از مفاهیم و کلمات و توانایی بی نظیر در سخن گویی می باشد که به دلیل دارا بودن این ویژگی ها تبدیل به یک نوع طوطی منحصر به فرد و کاملا ویژه گردیده است. اغلب دلیل محبوبیت کاسکو به خاطر توانایی بسیار بالای آن در سخن گویی می باشد و اینکه هیچ طوطی دیگری این توانایی ها را در این سطح ندارد ، اگرچه کاسکو در ردیف طوطی های زیبا قرار نمی گیرد اما جزء محبوب ترین طوطی های شناخته شده در جهان می باشد.

فروش کاسکو بالغ و سخنگو اهلی

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ و سخنگو اهلی می باشد که یک کاسکو بسیار زیبا ، شاداب و دوست داشتنی است که از هوش بسیاری برخوردار است و به همین دلیل یکی از بهترین گزینه های خرید کاسکو می باشد ، هم چنین این کاسکو سخنگو بالغ یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که به خوبی روی دست می آید. هم چنین این کاسکو که اکنون ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۲۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ و سخنگو اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>