فروش کاسکو بالغ ۵ ساله سخنگو

خرید کاسکو بالغ باهوش دم قرمز

کاسکو یک نوع طوطی کاملا خاص با ویژگی هایی بسیار متمایز از سایر طوطی سانان می باشد و می توان با اطمینان گفت که دلیل برتری کاسکو نسبت به سایر طوطی سانان نیز داشتن این ویژگی های خاص  و فوق العاده می باشد ، به طوری که باید مهم ترین و خاص ترین ویژگی یک کاسکو را داشتن هوش و استعداد بی نظیرش دانست که موجب گردیده که به یک طوطی بی همتا تبدیل  گردد و هم چنین میزان هوش و استعداد یک کاسکو به حدی بالاست که هم رده ی هوش و استعداد دلفین و حتی یک کودک نوپای انسان در نظر گرفته شده است.

فروش کاسکو بالغ ۵ ساله سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو قرار دارد فروش کاسکو بالغ ۵ ساله سخنگو می باشد که این کاسکو با توجه به درجه هوش و استعدادش و اینکه به خوبی رام و اهلی می باشد کاملا مناسب افرادی است که به دلیل مشغله های کاری زمان کافی برای آموزش کاسکو خود ندارند و در عین حال نیز از علاقه مندان کاسکو می باشند. قابل ذکر است که این کاسکو باهوش در حال حاضر بیش از ۵۰ کلمه را به خوبی بیان می کند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ ۵ ساله سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه مراجعه نمایید.

هادی ندافی:‌۰۹۱۲*******

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>