کاسکو یا همان african grey parrot  یک نوع طوطی  بسیار شاخص و ارزشمند می باشد که دارای توانایی های فراتر از سایر طوطی سانان می باشد و از این رو مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . از جمله ی ویژگی های بارز یک کاسکو تربیت شده و اهلی می توان به قدرت سخن گویی بسیار بالا ، توانایی یادگیری کلمات و مفاهیم ، درصد هوش و استعداد بالا و … اشاره نمود که کمتر طوطی می توانند تمام این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشند. هم چنین اغلب از کاسکو به عنوان یک همدم مناسب نیز یاد می گردد و افراد بسیاری به این دلیل اقدام به خرید کاسکومی نمایند.

فروش کاسکو بالغ 4 ساله باهوش

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ ۴ ساله باهوش می باشد که یک کاسکو بسیار شاداب و با نشاط است که کاملا رام و اهلی شده است و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد و به دلیل رفتار دوستانه و مهربانی که دارد به خوبی به عنوان یک همدم خانگی مناسب انتخاب می گردد ، هم چنین این کاسکو بالغ توانایی بیان ۳۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و از هوش و درک بسیار خوبی نیز برخوردار است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ ۴ ساله باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>