فروش کاسکو باهوش بالغ سخنگو

خرید کاسکو سخنگو دم قرمز 3 ساله

کاسکو یک نوع طوطی خاص و منحصر به فرد در میان تمام خانواده های طوطی سانان می باشد ، به طوری که هر جا صحبت از هوش و استعداد بالا در سخنگویی می باشد اسم کاسکو نیز به زبان می آید ، هم چنین کاسکو یک طوطی بسیار مهربان و اجتماعی است که اغلب به عنوان یک همدم طولانی مدت انتخاب می گردد و به شدت به صاحبانش وابسته می گردد و رابطه عاطفی برقرار می نماید. هم چنین کاسکو از زیبایی های خاص خود نیز برخوردار است و توانایی بالایی در درک مطالب و مفاهیم نیز کسب می کند .

فروش کاسکو باهوش بالغ سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو باهوش بالغ سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار زیبا ، دوست داشتنی ، جذاب و باهوش می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد و درک خوبی از مفاهیم و رفتارها نیز کسب کرده است ، هم چنین این کاسکو سخنگو باهوش در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۳۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو باهوش بالغ سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>