فروش کاسکو باهوش بالغ

خرید کاسکو بالغ 4 ساله بسیار باهوش

کاسکو یک نوع طوطی بسیار زیبا ، جذاب و منحصر به فرد می باشد که به دلایل مختلفی طرفداران خاص و بسیار زیادی را مجذوب خود گردانیده است. از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی متمایز و منحصر به فرد تبدیل نموده اند می توان به ویژگی هایی  چون میزان هوش و استعداد بی نظیر یک کاسکو که هم رده ی هوش یک کودک نوپای انسان می باشد و هم چنین قدرت یادگیری بسیار بالا و توانایی سخن گویی بی نظیر که کمتر طوطی می تواند خود را در این ویژگی ها به سطح کاسکو برساند اشاره نمود.

images

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو باهوش بالغ می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش برقرار می نماید . هم چنین کاسکو بالغ دنیای رندگان بسیار باهوش می باشد و توانایی بسیار بالایی نیز در سخن گویی و یادگیری کلمات نیز کسب نموده است به طوری که در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۴۹ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو باهوش بالغ می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>