کاسکو سخنگو پرنده ای بسیار باهوش ، مهربان ، با استعداد در یادگیری و صحبت کردن و همین طور یک سخنگوی ماهر می باشد که در میان در تمام پرندگان رتبه  ی اول را در توان سخنگویی دارد که ویژگی های منحصر به فرد کاسکو موجب گردیده اند که کاسکو به یک پرنده ی محبوب در سطح جهانی تبدیل گردد و خرید و فروش کاسکو هر روزه با استقبالی گسترده تر از قبل مواجه می گردد و طرفداران خاص خود را کسب کرده است .

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو باهوش سخنگوی ۲ ساله ی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که توانایی بالایی در سخنگویی کسب کرده است و درک کاملا مناسبی از آنچه بیان می کند نیز دارد به صورتی که در حال حاضر حدود ۲۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید . کاسکو سخنگو دنیای پرندگان کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و یک طوطی کاملا اجتماعی با روابط دوستانه با اطرافیانش می باشد. هم چنین این کاسکو دارای پرهایی صاف و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو باهوش سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>