کاسکو african grey parrot   یک نوع طوطی استثنایی و بی نظیر در سخنگویی می باشد که در این زمینه هیچطوطی دیگری قادر به رقابت با کاسکو نمی باشد و به این دلیل کاسکو به عنوان یک پرنده ی محبوب شناخته شده است. البته باید در خرید کاسکو توجه کافی نمود و پیش از هر اقدامی جهت خرید کاسکو سخنگو باید به یک سری نکات اساسی در مورد کاسکو توجه نمود و در مورد آن با افراد صاحب نظر مشورت کرد و در نهایت با توجه به شرایط زندگی خود و نوع کاسکو مورد علاقه اقدام به خرید کاسکو نمود.

فروش کاسکو جوان اهلی شده زیبا

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو جوان اهلی شده زیبا می باشد که یک کاسکو بسیار زیبا با پرهایی مرتب و منظم چیده شده است که از سلامت کامل نیز برخوردار است ، هم چنین این کاسکو جوان به خوبی رام  و اهلی شده است و روی دست می آید و یک کاسکو کاملا اجتماعی می باشد که برخوردی دوستانه با اطرافیانش نیز دارد . هم چنین این کاسکو جوان که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۱۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان اهلی شده زیبا و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>